Ағымдағы жылдың басынан бастап Әлеуметтік қызметтер порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы 43,7 мыңнан астам мүгедектігі бар адам оңалтудың техникалық құралдарын (бұдан әрі – ОТҚ), 6,5 мыңы – ымдау тілі қызметін, 30,8 мыңы – жеке көмекшінің қызметін, 12 мыңы – санаторлық-курорттық емдеуді алды және 26,4 мың адам кепілдік берілген әлеуметтік топтама (бұдан әрі – әлеуметтік топтама) алуды ресімдеді.
Портал мүгедектігі бар адамдарға оңалтудың техникалық құралдары мен қызметтерін өндірушіні және жеткізушіні өз бетінше таңдауға мүмкіндік береді. Көмек түріне тапсырыс беру көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен растау арқылы жүзеге асырылады. Тапсырыс берілген оңалтудың техникалық құралдарын жеткізу немесе өз бетінше алып кету арқылы алуға болады.
Мүгедектігі бар адамдарды оңалту құралдарымен қамтамасыз ету протездік-ортопедиялық, сурдотехникалық, тифлотехникалық және гигиеналық құралдарды, сондай-ақ кресло-арбалар беруді қамтиды.
2021 жылғы 1 сәуірдегі деректер бойынша 43,7 мыңнан астам мүгедектігі бар адам ОТҚ, 6,5 мыңы – ымдау тілі қызметін, 30,8 мыңы – жеке көмекші қызметін, 12 мыңы – саноторлық-курорттық ем алды.
Сондай-ақ, портал арқылы 26,4 мың табысы аз отбасы әлеуметтік топтама алуды ресімдеді.
Бұдан басқа, жыл басынан бері МАБ арқылы телефон нөміріне sms-хабарлама жіберу арқылы оңалту құралдарымен және қызметтерімен қамтамасыз етуге 5,3 мың құжат проактивті түрде ресімделді.
Бүгінгі күні порталда арнаулы әлеуметтік қызмет көрсететін 1394 медициналық-әлеуметтік мекеме (бөлімшелер), ОТҚ 764 жеткізушісі, 12 мыңнан астам жеке көмекші қызметін, 564 ымдау тілін, 79 санаторлық-курорттық емдеуді, 207 кепілдік берілген әлеуметтік топтаманы жеткізуші тіркелген.
2020 жылғы 29 желтоқсаннан бастап Электрондық үкімет порталында (eGov.kz) мүгедектігі бар адамдарға ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің мемлекеттік қызметтерін көрсетуге электрондық өтінім беру мүмкіндігі іске асырылды. Оңалту құралдарымен және қызметтерімен қамтамасыз етуге арналған 14,8 мыңнан астам құжат Электрондық үкімет порталы арқылы ресімделді.
Қазіргі уақытта Әлеуметтік қызметтер порталына 59 208 мүгедектігі бар адам және «қамқоршы» мәртебесі бар 61 594 адам кірді.
2020 жылы портал арқылы ОТҚ-ның 24 түрін сатып алу мүмкіндігі берілді. Оны 16,3 мыңнан астам адам пайдаланды, оларға 28,8 мың оңалтудың техникалық құралы берілді.
Қазіргі уақытта мүгедектігі бар адамдар жеке іріктеуді талап етпейтін ОТҚ-ның 74 түрін сатып алу мүмкіндігіне ие. Мысалы, киюге арналған түрлі құрылғылар, жаялықтар, тазартқыштар.
Бұдан басқа, Портал арқылы жеке көмекшінің, ымдау тілі маманының қызметтеріне және санаторлық-курорттық емделуге тапсырыс беруге болады. Сондай-ақ, табысы аз отбасылардың кепілдік берілген әлеуметтік топтама алу мүмкіндігі бар.
«Әлеуметтік қызметтер порталы» автоматтандырылған ақпараттық жүйесін енгізу Мүгедектігі бар адамдардың құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын жақсарту жөніндегі ұлттық жоспар шеңберінде көзделген.
Call-орталықтан 1411 нөмірі арқылы Порталды пайдалану бойынша кеңес алуға болады.
Пресс-релиз
02.04.2021г. г. Нур-Султан
Более 93 тыс. услуг получили лица с инвалидностью через Портал соцуслуг в 2021 году
С начала т.г. через Портал социальных услуг (далее – Портал) более 43,7 тыс. лиц с инвалидностью получили технические средства реабилитации (далее – ТСР), 6,5 тыс. – услуги жестового языка, 30,8 тыс. – услуги индивидуального помощника, 12 тыс. – санаторно-курортное лечение, и 26,4 тыс. человек оформили получение гарантированных социальных пакетов (далее – ГСП).
Портал позволяет лицам с инвалидностью самостоятельно выбирать производителя и поставщика технических средств и услуг реабилитации. Заказ вида помощи осуществляется посредством подтверждения электронной цифровой подписью услугополучателя. Получить заказанные ТСР можно посредством доставки либо самовывозом
Обеспечение лиц с инвалидностью средствами реабилитации включает в себя предоставление протезно-ортопедических, сурдотехнических, тифлотехнических и гигиенических средств, а также кресел-колясок.
По данным на 1 апреля 2021 года более 43,7 тыс. лиц с инвалидностью получили ТСР, 6,5 тыс. – услуги жестового языка, 30,8 тыс. – услуги индивидуального помощника, 12 тыс. – санаторно-курортное лечение.
Также через Портал 26,4 тыс. малообеспеченных семей оформили получение ГСП.
Кроме того, с начала года было проактивно оформлено 5,3 тыс. документов на обеспечение средствами и услугами реабилитации, посредством sms-сообщения на номер телефона через БМГ.
На сегодняшний день на Портале зарегистрированы 1394 медико-социальных учреждений (отделений), оказывающих специальные социальные услуги, 764 поставщиков ТСР, более 12 тыс. поставщиков услуг индивидуального помощника, 546 жестового языка, 79 санаторно-курортного лечение, 207 поставщиков гарантированного социального пакета.
С 29 декабря 2020 года на портале Электронного правительства (eGov.kz) реализована возможность лицам с инвалидностью подать электронную заявку на оказание государственных услуг Министерства труда и социальной защиты населения РК. Более 14,8 тыс. документов на обеспечение средствами и услугами реабилитации было оформлено через портал Электронного правительства.
Всего Портал посетили 59 208 лиц с инвалидностью и 61 594 человека со статусом «Опекун».
В течение 2020 года посредством Портала была предоставлена возможность приобретения 24 видов ТСР. Ею воспользовались более 16,3 тыс. человек, которым выдано 28,8 тыс. технических средств реабилитации.
На данный момент лица с инвалидностью имеют возможность приобрести 74 вида ТСР, которые не требуют индивидуального подбора. Например, различные приспособления для одевания, пеленки, очистители.
Кроме этого, через Портал можно заказать услуги индивидуального помощника, специалиста жестового языка и санаторно-курортное лечение. Также малообеспеченные семьи имеют возможность получить гарантированный социальный пакет.
Внедрение автоматизированной информационной системы «Портал социальных услуг» предусмотрено в рамках Национального плана по обеспечению прав и улучшению качества жизни лиц с инвалидностью.
Консультации по пользованию порталом можно получить в call-центре по номеру 1411.